Merveee6 busratunk5 benimde bu şekilde cıktı hiç dağılma felan da yoktu gördüğün gibi ama hamile değildim inşallah senin vardır
papatya35 busratunk5 öncelikle bu kadar çok idrar damlatmanıza gerek yok 3damla yeterli olacaktır. İlk 10dk içinde çıkmadıysa şüphelidir bir kez daha deneyin derim
mucizemm_ İnşallah vardır canım rabbim gönlüne göre versin ama bu test markası bazen negatifkende çift çizgi çıkarıyor 3 kez başıma geldi imkanın varsa testi başka bir markayla yenile ama inşallah vardır🤲💐
Hazalveannesi busratunk5 gözün aydın canım sağlıcakla bebeğini kucağına al insallah aynı dileklerim tüm anne adayları için ve rabbim tüm evlat hasretiyle yananlar için rabbim nasip etsin insallah🤲
papatya35 busratunk5 çok sevindim Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım tebrik ederim 🌺
Merveee6 Asyaaaa1234 belki hamilesindir canım ben şanssızım bana böyle geliyor testler kistim felan da yok