Hazalveannesi busratunk5 Canım gebelik var gibi ikinci çizgi görünüyo ama sanki test biraz dağılmış gibi
Anne18 busratunk5 canım sen yeniden tekrarla testini var gıbı ama dağılmış testin sabah ilk idrarla yaparsjn
busratunk5 Gece 12 gibi yaptım 5 dk içinde çıkmayınca yattım sabah 4 /5 arası uyandıgımda böyleydi adetimde 1 gün gecikti sizce gebelik varmıdır bilemedim
Kuzeymiraa busratunk5 fazla idrar koymuşsunuz 😊 tekrarlayın erken gebelik yaparsanız kesn sonuç alırsınız
Didemmmmm busratunk5 canım testi sabah ilk idrarınla ve 3 damladan fazla yapma damlatma. İnşallah güzel haberler alırsın🙏
Meltem95 Idrari doktugun anda olmasi lazim saatlar sonra cikan idrarin kuruyor iz birakiyor o oluyor hemen ciktiysa hamileliktir ben boyle biliyorum ki bendede oyle olmustu.