BusraDevlet83 Anne18 Eğer tiroit sorununuz varsa kesinlikle bırakmayın. Siz dr a gidene kadar yükselir. Hamilelikte çok önemli bir hormon tsh
Happybabyyy Anne18 asil hamileyken kullanim daha onemli. Hamile kalmadan once ben duzensiz iciyordum. Simdi ise bi gun bile atlatmadim. Hatta dozum artirildi. Hafta ici 125 h.sonu 150
Happybabyyy Anne18 hamile kaldığınım gibi benim ki 20 lere kadar cikti. 4 haftalikken. Dusun yani. Sakin icmemezlik etme
ballilokum Anne18 canım aynı ilacı aynı dozda hamileliğimi öğrendiğimden beri kullanıyorum. İhmal etme lütfen. Hamilelikte çok önemli. Önce dahiliyede test yapıp yazdırmıştım. Şimdi sağlık ocağında kontrol edip yazıyorlar bana