hsynryvs folik asit 12. Haftaya kadar kullanılıyor. Mümkünse gebelikten 3 ay önce başlanması tavsiye ediliyor. 2 gebeliğimde kullandım 12. Haftaya kadar. Gelişime katkısı var. Ama tabi kullanmamak dünyanın sonu değil. Sonuçta bizim jenerasyon kullanıyor. Bizim annelerimiz kullanmış mi hayır. Gelişememiş miyiz 😀 benim annem en küçük kardeşime kadar sadece doğumda hastaneye gitmiş. Gayet de sağlıklıyız. siz sadece düşük düşündüğünüz dozu almışsınız ki hiç kullanmayan insan çok fazla. Bu 3. Gebeliğim ve geç ögrendigimiz için başlamadık. Bunu bende doktorum da sorun olarak görmüyoruz. Doktorunuza güvenin o size en uygun dozu ayarlamıştır.