Hepinize iyi bayramlar dilerim. Maalesef bugün kendi kendime fark ettiğim ve beni çok üzen bi durumla karşı karşıya kaldım. Eğer benim gibi bi sıkıntı yaşayan anneler ve anne adayları varsa ve yorum yapabilirse çok memnun olurum. Çünkü gerçekten ağlamaktan perişan oldum. Bugün sabah kahvaltımı yaptım ve her zamanki gibi folik asitimi kullandım. Bu arada 8 haftalık gebeyim. Sonra birden kullandigim ilacın kaç mcg olduğuna baktım. Üzerinde 200mcg folik asit içerdiği yazıyordu. Oysa bizim ihtiyacımız olan 400 mcg folik azıttı. Sorumsuz doktoruma sormama ve kullanabilirsin demesine ithafen hamileligimin 4. Haftasından bu yana yani öğrendiğimden beri inofolic combi 200 mcg kullanıyorum. Sizde de benzer durum yaşayan var mı? Doktorumla az önce konuştum çok önemli olmadığını söyledi ve farklı ilaç önerisinde bulundu. Lütfen bana fikir verin çok kötü durumdayım. Çocuğumda bi sıkıntı olmaz inşallah 🤲 bana dua edin lütfen 😥