FatmaBetlBayraktarGencebay Betus261 bizde de kan uyuşmazlığı var her doğumdan sonra iğne vurulur kalçadan normal vurulan iğneler gibi zaten bi farklı acısı falan yok doğumdan sonra vurulur nerde doğum yaparsanız yapın bunu hatırlatmak zorundasınız
Hilalakar meleklerimm2 canım senin kan grubun negatif eşinin kan grubu pozitif ise 28 hafta da iğne yapılır ki senin kan hücrelerin bebeğine zarar veremsin
Beliz_doruk meleklerimm2 doğum sonrası ya da öncesi bi iğne yaptırman gerekiyo. Basit bir şeymiş ama önemli
Beliz_doruk meleklerimm2 doktorundan kesin bilgi al yoksa doğumda bebegin kanı senin kanını zehirliyormuş. Benimse eşimle böyle bi sıkıntımız var ama daha bebegin kanını öğrenmediğimiz icin doktorum bişey demedi
Beliz_doruk Benimde eşimle kan uyuşmazlığım var. Şuan haftalık hamileyim. Doktorumda biliyor durumu ama henüz bi bilgi vermedi. Ne zaman olmam gerekli bu iğneyi
Haticekckylmz Beliz_doruk 28.haftada olmasi gerekiyor diye biliyorum ben kurtaj oldum pesine 1doz vuruldum igneyi suan 21haftaligim 3mayista randevum var hatirlaticam dr
Beliz_doruk meleklerimm2 o zaman sorun yok demektir. Başlangıcta eşinizle aranızda kan uyuşmazlıgı olup bebegin kanıda babanınkinden olunca sorun oluyor
meleklerimm2 Beliz_doruk yok cnm bizimki şöyle eşimin ve benimki A rh + bebeğimin 0 rh + sorun olur mu böyle
Edos meleklerimm2 sizde kan uyusmazligi yok birinizin negatif birinizin pozitif olunca kan uyusmazligi oluyormus. Bende vardir felan diye baya üzülmüştüm doktorum bilgi vermemisti. Ama bizde de yokmus
Elmascyln Sabrszanne3535 22+6 günlük hamileyim. Evet bende vurundum 28 inci hafta bidaha vurunacam acaba bi faydası yokmu diye mesaj attım ama yanlış anlamışım🙂 Siz kaç haftalık hamilesiniz