Merhaba 4-5 haftalık annişler beta baktırdınız mı? Ne gibi belirtileriniz var nasılsınız?
öncelikle adetim Ağustosun 2 si yani yarın ben henüz baktıramadım HGC’ye bulunduğum yerde özel yok acilde bakmadı🥺
benim gece kasıklarım ağırdı hafif bel ağrılarım oluyor onun dışında iyiyim sizler nasılsınız?