Ruzgarperisi canım bende 1 kürtaj bir düşük yapmış olarak. Doktora gittim sorunla ilgili tüm testleri istedim. İlk rahim filmi çektirdim. Sonra kontrol etti doktor. Eşim ile ben genetik test yapıldı. Ben ekstra kan pıhtılaşma testi yaptırdım. Ve ayrıca tiroid testi yaptırdım. Bu ara eşim sperm testi yaptırıcak. Önemsiz genlerimde pıhtılaşma var ama doktor önemsiz dedi. Yani nedensizde olabiliyor gibi şuanki tabloda. Genede bunlar dışında varsa yaptırıcam. Cerrahpaşa tıp fakültesi tıbbi genetik 1 ay olmadan tüm sonuçları veriyor bilgine.