Mom10 ben ne hiss edecegimi bilmiyorum ailem uzakta.onlar orda göz yaşı dokuyor ben burda .. hayır tiroid sıkıntım yok. Tahlilelrim temiz ya.hic bişey çıkmıyor .esimdede sorun yok. Sadece bebek bir kaç haftaya kadar geliyor sonra birden bire gelişimini durduruyor. Dün 10+1 di son adete göre ama 8+5 te kalmış gelişimi. Nasıl olurki.ben 7+1 de kalp atışını duydum gördüm bebeği. Şimdi de alttan muayene ile bebek gözükmüyor diyor.kucuk kalmış sadece kese büyümüş.nasil olur anlamış değilim 😔 butun hamiləlik belirtileri de vardı. Bulantı.arada birde kusma. Ağrım sızım yok.kanama lekelenme yok.coktum artikk