Ben de sekiz ay boyunca her ay gebelik belirtisi yaşadığımı zannetmiştim ama sonuç hüsran olmuştu. Regl gecikmesi de olmuştu çok defa ki makine gibidir vücudum. İnsan regl ile hamilelik belirtileri arasındaki farkı hamile kaldığını öğrendikten sonra anlıyor bence. Göğüsler şişiyor ama regl zamanından farklı, kasık ağrısı oluyor o da farklı. Ama farklı olduğu İnan psikolojik olarak testte pozitifi gördükten sonra anlaşılıyor. Sabırla beklemek lazım.