Merhaba tecrubeli olarak sizden bilgi almak istiyorum arkadaslar. Son adet tarihim 28 mart 24-25 nisan adet olmam gerekiyordu ama olmadim normalde hic gecikmem olmaz bir gun onceden olurum, sanki adet olacakmisim gibi ara ara hafif agrilarim oluyo hamile olabilir miyim sizce? test yapip hayal kirikligina ugramaktan da korkuyorum .Fikirlerinize ihtiyacim var