Deletedmom54 Bsr_34 15 haftaligim buna rağmen sanki ayak tabanlarım taş olmuş şiş , ayağımı basınca nereye basıyorum bilmiyorum havada gibiyim
Deletedmom54 Bsr_34 havalar çok sıcak benim için normal benim gebelik öncesi de vardı bu tip sorunum cunku
Bebikinannesi Bsr_34 Ben 10 gundur ayaklarim sis geziyorum ev tasidim cok ayakta durdum . Sabah sislik biraz azaliyor aksama kadar yine ayni 🤷🏼♀️ Doktoruma yazdim bu durumu bol yuruyus yapmami ve tansiyonumu olcturmemi istedi
Bsr_34 Bebikinannesi tansiyonunuz normal mi peki bunuda yeni duydum sanırım benimde ölçtürmem gerekir
Bebikinannesi Bsr_34 Olcturecegim henuz olcturmedim. Aslinda hamilelikte duzenli olarak olculmesi lazim. Bilmiyorum bana ve cevremdekilere normal gelmiyor bu kadar sismesi
Bsr_34 Bebikinannesi ihmal etmeyin Allah korusun. ben hiç ölçtürmedim tansiyonumu 31/4 günlük hamileyim yani hiç ölçtürmedim sadece bi gün fenalaştım acilde ölçmüşlerdi
Mevaaaa5555 Bsr_34 29 haftalık hamileyim benim de öyle bileklerime kadar şişiyor yatınca geçiyor ancak