Dilaratuana ben 32 yaşındayım. Sizden çok çok büyüğüm ama öyle tanıdıklarım oldu ki 18 inde çok olgun , 25 inde haka çocuk.
Eğer kendi rızanız dışında gelistiyse olaylar(evlilik,çocuk) Rabbim yardımcınız olsun. Şimdiki zamanda evlilik yaşı 25 ten yukarı olduğu için 18 çok erken gelmeye başladı herkesin gözünde.
Allah size güç kuvvet versin. Düşündümde 18 yaşımda ben de hala çocuk gibiydim. Üniversite okuyordum. Geziyordum, eğleniyordum kız arkadaşlarımla. Ama liseden sonra evlenen çok arkadaşım da oldu. Yeter ki kararlarımızdan pisman olmayalım. Allah hiç bir zaman pişman etmesin. Ha ben iyi ki 28 yasimda evliliğe adım atmışım diyorum. Çünkü ben o zaman hazır hissetmiştim herşeye. Hazir olduktan , istedikten sonra ve pişman olmadıktan sonra yaşın bir önemi yok aslında