Güzelim bayramı neden kendine zehir ediyorsun? 4 ayda olmadı diye ağlanır mı allah aşkına? Hiç sorun olmasa bile ayda gebe kalma olasılığın yüzde 12… Yaşamayı bil lütfen çaresiz derde ağlanır ye iç gül eğlen gözlerinin içi gülsün seneye kim öle kim çıka bayrama. Anı yaşamayı bilmeli insan işte o zaman gelir bebek.. Allah çaresiz dert vermesin