Happykariner Allah ne zamn vereceğini biliyor canım 2 sene boyunca ne tedaviler ne ilaçlar ne vitaminler aldık olmadı çocuk. Şubat ayında hamile kaldım 2 sene sonunda çok mutlu olduk o da boş gebelikmiş kürtaj oldum. Ben iyice üzüldüm aradan 4 ay geçti yine hamile kaldım. Bak pes peşe hamile kalabildim …. bence Allah vereceği zamanı bilir , üzülme stres yapma ❤️ İlişkileri çocuk yapmak için yasama , zevk al düşünme o an kendin için esin için yap . Hersey kafada bitiyor ❤️