Dila2962 İki gün önce belden uyuşmalı sezeryan oldum ama ağrılarım hala azalmadı. Dikiş yerlerim ve karnım sanki biri beni kesiyormuş gibi hala ağrıyor. Oysa çoğu kişi ağrı çabucak geçer demişti. Benimle aynı durumda olanlar lütfen bir çare söyleyin. Bebeğimle asla ilgilenemiyorum kalkamıyorum oturamıyorum hareket dahi edemiyorum. Ne zaman geçecek bu 😓😓😓 Allahım yardım et😢
Cakil01 Dila2962 Geçmiş olsun. Bende kızımda aynı durumu yaşadım belki 1 ay ağrı çektim, tahminimce doktorun eli ile alakalı Çünkü aynı hafta içinde 3 arkadaş doğum yaptık canı en tatlı olan bile iki üç güne yemek temizlik yapar hale gelmişti. Ben ise yerimden kalkamadığım için hamilelikte bırakamadığım sigarayı; doğurduktan sonra bıraktım ..
ikincikezanne- Dila2962 canım yürumen lazim sezeryan sonrasi en büyük ilac yürüyüş başka türlu kendine gelemezsin
Dila2962 Baharmert benim de öyle. Eşimin ya da annemin yardımı olmadan yattığım yerden kalkamıyorum ya da yerime yatamıyorum. Normal mi bu kadarı😢
Baharmert Dila2962 bünyeyle alakalı sanırım bende aynı sekıldeyım sadece emzırıyorum oda annem ve esım yardımıyla o kadar
Dila2962 Baharmert en azından sütünüz geliyormuş sütüm bir damla bile gelmiyor. Moralim o kadar bozuk ki
Kuzeyimmm Dila2962 ay bugün 4 gün odlu doğum yaşi kesinlikle emrziremedim sakin pes etme benim sütüm yok 4 gün oldu ama sürekli sağdım pompayla sağdıkça gelecek yok diye birşey yok şuan kendim yaşıyorum ve 4. Gün bugün 2 gündür sari geliyor yarın saatte bir sağ pes etmek yoj🌺
Evlat_can Bence normal ben iki sezeryanm var yani rahat bir ay biraz zorlaniyosun sonucta bıçak yarası kimi insanın canı az olur derler bende öyleyim 🤭
333333 Dila2962 Bende 2 gun önce belden uyuşmalı sezeryan oldum 2 gun cok kötü gecti ama cok şükür bugun iyiydim bol bol yürüyorum evın içinde
Evita Dila2962 ilk 3 gün böyle. Harekete devam, yılma. Yatarsan tutulursun. Benim de öyleydi, kslkamasamda tabi dikkat ederek düzgünce kalkmaya, kambur da olsa yürümeye çalıştım. Aniden düzeliyor zaten, nasıl geçtiğini anlamıyorsun.
Evlat_can Dila2962 yani can tatlılığı derken hani ağrı eşiği kimisinde fazla kimsinde az oluyoya onu demek istedim
Kader13 Dila2962 ben 7 gün önce dogum yaptım ağrım ılk gun oldu ıkıncı gun belım agrıdı ağrı kesici yaptılar hep serumlarda bıle agrı kesıcı vaedı agrı kesıcı vurdularmı
Defdef22 Dila2962 daha çok yeni canım her geçen gün daha iyi olucaksın en fazla 1 haftaya geçicek merak etme