BalAsel Merhaba arkadaşlar dış gebelik geçirenler nelerle karşılaştı, tedavi ne kadar sürdü kendiliğinden mi düştü, yoksa operasyon mu geçirdiniz bilgilerinize ihtiyaçım var 😞
Nesrin_sipahi BalAsel benim kan değerim sağlıklı yükselmiyordu kuzum sonra birden düştü kanama başladı kendiliğinden düştü ama en temizi kürtaj için temizleniyor
kadeerrr BalAsel kuzum benim ilk gebeliğim Ocak ayındaydı 2 haftalıktan gebe olduğumu öğrendim 4haftada dış gebelik teşhisi koydu doktor direk iğne yaptı iğnenin adını unuttum Şuan. Ağır bir iğneydi 1 vuruluşumda 1hafta sonra kendiliğinden düştü. Düşmeseydi eğer kürtaj gerekebilirdi çok şükür kürtaja gerek kalmadan düştü. Çok üzüldüm çok ağladım. 3ay korunduk eşimle doktor öyle söyledi. 3 ay sonraaaa nihayetinden bebişimiz oldu Şuan 9haftalığm. Sakın moralini bozma Allahtan ümidini kesme kuzucum. Herşeyde var bir hayır. Allahım sanada en kısa zamanda sana da nasip etsin Şuan senin duygularını çok çok iyi anlıyorum. Ama bebiş beklerken sakın stres yapma ben her seferinden stres yaptım bu sefer oldu oldu dedim o kırmızı lekeyi görünce dünyam başıma yıkılıp ağlıyordum. En sonda düşünmeyi bıraktığım an gebe kaldıım. Stres yapma kuzum derim
Rozmari BalAsel Ben Kasım 2018 de geçirdim dış gebelikte düzensiz bir artış olur değer düşmez gebelik rahim dışında tüplerde olduğu için de kürtaj bir sonuç vermez ben gebeliğimi adet bir iki gün geçince öğrenmiştim sonra iki günde bir kan tahlili yapıldı sıkı takip yaptı doktor kahverengi kanamam başladı ağrılarım vardı betahcg de düzensiz yükselip hala rahim içinde bebek görünmeyince doktor dış gebelik dedi bir buçuk doz metotraksat iğnesi vurundum 1hafta 10 gün içinde beta hcg düştü bu şekilde gebelik sonlandı bazen de iğne yetersiz kalınca laparoskopiyle tüplere ulaşıp gebeliği sonlandırıyorlarmış dikkatli bir takip gerekiyor tüplere zarar verme olasılığı var bir de dış gebelik sonrası bazı doktorlar rahim filmi öneriyor tüplerin durumuna bakmak için yakından takip edilirsen bir sorun olmaz
Nesrin_sipahi BalAsel cnm 16 çıkmıştı sonra 55 oldu bi anda düştü geri doktor dış gebelik dedi adet agrısından biraz daha fazla bi ağrılı kanamam oldu
Melikerem_17 BalAsel zor oldu olmaz mı ama napalım Allah’ın taktiri. Şuan da 6 aylık hamileyim çok şükür 🙏🏻☺️
BalAsel kadeerrr yok canım yapmıyorum sadece ameliyat olmaktan korkuyorum bu laparoskopik sanırım ondan korkuyorum daha 5 haftalık ameliyata gerek olmaz inşallah 😞 Bu Arada benim 6 yaşında kızım var rabbim ona sağlık versin inşallah ♥️
Minikjelibonum kadeerrr canım senle aynı şeyleri yaşamışız ocak ta bende dış gebelik geçirdim dört haftalıktı iğne vurdu meteorreksan diye şimdide hamileyim sata göre 9 haftalık ama geç döllenme olduğundan 8+1 kafa kafaya gidiyoruz bakalım. Kanamam oldu bi benm sende skntı varmı
Rozmari BalAsel laparoskopi korkulacak bir şey değil artık onu kapalı yapıyorlarmış kasıktan ya da göbeğe yakın minicik nokta gibi kesiyle girip kameralı bir aletle bakarak operasyonu gerçekleştiriyorlar hatta dış gebelik dışında tedavi amaçlı da laparoskopi yapıyorlar kapalı bir operasyon hatta izi bile kalmıyormuş
Rozmari BalAsel Ben değerlerimi hatırlamıyorum ama adet takvimime baktım 6-7 haftalık arasındaymış gebeliği erken anladım fakat doktor emin olmak için üstüne bir süre takip etti haftadansa beta hcgnin değeri önemli çok yükselince iğneyle düşmüyor sanırım
Rozmari BalAsel İnş gerek kalmaz dış gebelik sinsi bir şey ama doktorla sürekli irtibatta olunca tahlili iki günde bir yaptırınca çabuk sonuçlanıyor iğneyle ben o dönem yirmi gün neredeyse doktora gidip geldim hastanede yatmadım acilde iğneyi damardan serumla verdiler o şekilde hem çabuk etki ediyormuş hem de kalçadan olmadığı için yakmıyor ilaç
1prensesgeliyor 2 gebeligimde yasadim evde yaptigim testle hamile oldugumu ogrendim. Sonra saglik ocaginda kan tahlili verdim kandada hamile oldugumu ogrendikten sonra hersey normal devam ediyordu bulantilar kusmalar. Aradan 1 hafta gecti koyu kahve lekelenmem olmus doktora gittim kese daha gözükmüyor düşük riskin var istirhat et yat dedi. Neyse ertesi gün kanama siddeti ve rengi artiyor. Bi yandanda sag kasikta inanilmaz agri var.Arastirma hastanesine gittik acile. Betama baktilar ilkine göre yükselmemis birsürü test yaptilar beni hastaneye yatirdilar 15 gün hastanede yattim. Ameliyata gerek kalmadan metasandrax diye bi igne var onu vurdular. Dedilerki bakalim igne parcalayacakmi. Parcalamazsa ameliyat olcan dediler. Cok şükür igne parcaladi beta degerim sıfır olana kadar hastanede 15 gün beklettiler. Dış gebelik cok sinsi bisey. Seni hamile gibi kandırıyor ama sessiz sessiz sana zarar veriyor. Yeni evli arkadaşımda dış gebelik oldu onun direk tüpünü aldilar cok gec kalmış ve tüpe zarar vermis. Simdi ise 3 yıldır hamile kalamiyor. Ben ise 2 sene sonra sağlıklı bir gebeligim oldu cok şükür ama hep ayni korku vardi bende. Simdi 3. Gebeligim ve ayni korkuyu yasadim kalp atışıni duyana kadar gözüme uyku girmedi.
BalAsel 1prensesgeliyor geçmiş olsun ne kadar zormuş bunu anladım 😞 Dr bana dış gebelikte olabilir olmayabilirde dedi değerlerin düşmeye başladı dedi salı günü tekrar gidicem rabbim kimseyi sağlığıyla sınav etmesin inşallah 🤲🏻
ipktos BalAsel Benim dış değil boş gebelikti 3 gün önce kürtaj oldum narkozla zor bir süreç tavsiyem kürtaj ol hatta ısrarcı ol narkoz al ben 5 dakikada çıktım narkozu kabul etmeyip ilaç alanlar sabaha kadar yatacakti
BalAsel Rozmari 1 hafta oldu öğreneli sürekli kan veriyorum kollarım morardı artık inşallah şanslıyımdır ameliyata filan gerek kalmaz