Aradaşlar ben de bir şey danışacağım. 9 haftalık hamileyim göğüslerim acayip şişti ve sızlıyor yan dönüp yatamıyorum bile o derece ve çatlaklar oluştu şimdiden. Ben de mustelanın göğüs serumunu aldım ama sonra düşündüm kü acaba bu serum doğumdan sonra öı kullanılmalı ben şimdiden kullanayım göğüslerim rahatlasın diye aldım ama kararsız kaldım erken mi zararı olur mu diye bu mustelanın sermu hakkında bilginiz var mı acaba