uleTtnc ben 14 nisanda doğum yaptım öncesnde kullanmıyordum krem falan emzırmeye basladığımda lansınoh aldım cok memnunum uzun sure emzırdığınızde ucunda yanma oluyr o hıssı falan hep alıyor . 10 ml olanı eşim eczaneden 30 tlye aldı ben ınternetten 40 ml olanını 37 tlye aldım eczanede aynıs 52 tlydı ınternettn bakablırsınz