YasminArya Kızlar basurum tuttu çok fena 3 tane çıktı memesi biri erik büyüklüğünde acile gittim hiçbişey yapamayız dediler napıcam çok kötüyüm duramıyorum
Busraveminisi1 YasminArya ben leğene ılık su doldurup oturma banyosu yapıyorum canım bir 10-15 dakika rahatlatıyor sonra da eldivenle içeri itiliyorsa itebilirsin doktorum öyle önermişti dışta kaldıkça daha çok can yakıyor bir de kuru tutmaya dikkat et
Yesimornek34 YasminArya aynı sorun bende de var doktoruma sordum kortos krem verdi . Bir kaç gün kullandıktan sonra acısını aldı. Bende faydası oldu doktoruna sorup sende.kullanabilirsin ama tabi tamamen geçirmiyor.
Ebru-isil Genel cerrah procto glyvenol ve anestol vermişti krem olarak kadın doğumcum da kullanabilirsin dedi bir de zeytinyağı iyi gelmişti canım
YasminArya Busraveminisi1 4 tane oldu basur memesi saatlerdir sıcak suda oturuyorum hafifletiyo çıktığımda tekrar başlıyo
Cemrreedemirci 10 dk falan sıcak suya oturup eczaneden acilden temin edebileceğin basur kremlerini bol bol sık her tuvalet sonrası. Ama en önemli tedavi kabızlığı önlemek. Bol su ve kayısı işini görebilir katı yeme bir süre çorbaya meyveye ver kendini.
Ebru-isil YasminArya anestol sadece ağrı acı gideriyor diğeri işe yarıyor.Sıcak suya oturma doğumu tetikler canım doktor dedi.onun yerine duşta su tut.zeytinyağ bir de
Busraveminisi1 YasminArya doğrudur canım hemen geçmiyor haftayı bulduğunu bilirim tamamen geçmesi tuvalete çıktıkça tekrarlanıyo😔
Hserd procto Glyvenol un ben fitilini kullandim dr tavsiyesiyle anca o hcrdi kremlerde bi ise yaramamisti fitil kullan hocana sorup
YasminArya Hserd doktora sordum genel cerrahiye git dedi acildeki doktor da ameliyat olman lazım ama şimdi olamazsın doğumdan sonra dedi dua edin hafiflesin ya valla saatlerdir mahvoldum
Pervin36 YasminArya bende kan ilacı tükettikçe cok zorlandım 2 taneydi oturup kalkamıyordum doktor krem verdi ama etkisini göremedim en sonunda 5 tane patlıcanın yeşil sap kısmını 5 bardak suyla kaynattım sabah akşam aç karnına içtim yumuşadı şuan cok şükür rahatım ama kan ilacını da bıraktım içmeye başlayınca daha cok çıkıyor
YasminArya Yesimornek34 kortosun fitilini verdi bana onu kullanıyorum normalde etki ediyodu şişi indiriyordu bu sefer ne yapsam fayda etmedi allah düşmanımın başına vermesin banyoda bağıra bağıra ağladım
nisemom YasminArya geçmiş olsun. Sıcak su tut bir de bir hafta ac karnına günde üç kez bir tutam dere otu ye faydasını kesin görürsün. Kullanilan ilaçları zaten vermişler. Bunlarda yan tedavi
Aycanoyan Geçmiş olsun bende de aynı sorun var Allah yardımcın olsun. Doktorum dubalac şurup verdi sabah akşam dışkıyı yumuşak yapman lazım birde yazan arkadaşlar var krem alıp sür düzenli inşallah geçer 🙏
Gulsahim YasminArya geçmiş olsun al benden de o kadar… Çok kötüyüm.. Koca leğenini içine 3 tane domates dopradım en son ve inanır mısın geçti. Belki iğrenirsin bende çok fazla umut etmemiştim ama acısını şişliği i alıyor.. Sıcak suyun içine 3 tane domates rendesi olacak
YasminArya Gulsahim işe yarıyosa yaparım tabikide 4 taneden 2 si indi 1 tanesi erik büyüklüğünde şiş inmiyo vallaha öldüm acıdan
Gulsahim YasminArya geçmiş oslun xnaım benimde öyle inmiyor Du denedim geçti işte biraz ne bileyim seni en iyi ben anlarım şuanda