Öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz 😇 39+3 üz benim bebeğim de yerleşmedi ama olur ya diye bekliyoruz. Son günlere doğru sancı nasıl hissediliyor yani benim regl ağrım olmazdı hiç o yüzden regl ağrısı gibi diyorlar bende yoktu ki diyorum
Çatı muayenesi oldum açıklık yoktu hiç ağrı da hissetmedim Dr acı eşiğin cok yüksek sen kendine göre ufak ağrı hissedersen lütfen gel dedi
Karnımda ara ara sertleşme oluyor toplanma dedikleri böyle bir şey mi acaba ya da oturuyorum mesela TV izliyorum falan ayağa kalkınca böyle kasıkta bi batma oluyo onun gibi bir şey mi 🤦 ay cok soru sordum size de zamanınız olur da cevaplarsanız cok sevinirim