Rabbim öncelikle tüm hamişlerin hepsinin sağlıkla huzurla yavrularını kucaklarına almayı nasip etsin🌸Çocuk isteyen herkesede tez zamanda nasip etsin insallah🌸Canım oğlum Alp im 11 temmuzda bana sinyal vererek gelmeye başladı,önce nişanım geldi hemen doktoruma haber verdim oda hastaneye yönlendirerek muayne olmamı ve nat çektirmemi istedi yaptırdığımda sancım yok ve açıklığımda 1 cm di sonra geri döndük 12 sinde gayet hareketli ve enerjiktim 12 si gecesi ufak ufak sancılarım geldi saat 00.30 da başladı sabah 06.00 ya kadar bekledim sancı için uygulama indirdim ve sürekli kontrol ettim pilates topunda zıpladım duşumu da almıştım sonra hocamıza haber verdik ve hastanye gittik bu arada hala nişanım geliyordu,açılmam 2 cm ve düzensiz sancılarım vardı saat 16 ya kadar suni sancı,epidural takıldı ve saat 16 olduğunda açılmam 10 cm fakat bebeğin kafası hala inmiyordu açılmam 5 cm den sonra çok uğraştılar ebem sağolsun pilates topu yürüyüşler hepsini yaptırdı ama gelmedi küçük adam sonra genel anestezi ile beni ameliyata aldılar 16.35 de dünyaya gelmiş küçük kzuum bende kendime geldiğimde 17.30 civariydı ikimizde sağlıklıydık hiç bişi önemli değildi o an☺️Çektiğim sancılar,acılar hepsi bi yana kalmıştı onu görünce💖
ve kızlar sizlere nacizane tavsiyelerim var,Ben Ankarada yaptım doğumu sadece tek kişi alıyolardı eşim yanımdaydı iyi ki de o vardı❤️1 gece kaldım ama iyi ki 2 gecelik 1 pijama almışım çünkü aşırı ter atmam oldu 1 tane daha olsa iyi olurdu,depend kesinlile alın muhteşem kolaylık,i ben eve gelincede 1 paket aldırdım kullandım,bebiş için de sadece bi kez üstünü değiştirdik oda saçları çok kanlı olduğu için sadece saçını yıkadılar biraz ıslanmıştı o yüzden yanımda 10 tane bez vardı yetiyor kesinlikle,müslin çok işimi gördü hala da işimi görmeye devam ediyor kesinlikle çok çok alın..Ben yanıma saç düzleştiricme kadar almıştım güya eşimle oda da çekim yapcakrık kendi aramızda neerrrdee😂😂😂taçlarımı bile takamadan eve geldik😂Rabbim hepinize bi avazda doğumlar nasip etsin inşalllah❤️❤️