Korkmayın hic birsey olmaz allahin izniyle ben hamileliğimi öğrendiğim den beridir 1 ayda bir gidiyorum kontrole zaman geçmek bilmiyor her seferinde ama gittiğin de bebeğini görünce ultrasonda yıllardır hasretini çektiğin birini görmüş gibi mutlu oluyorsun🥰😊Bir daha ki gidişinde bebeğin biraz daha büyümüş olacak güzel düşün güzel olsun 😊