Gizemre1010 AyeGlKarabulut ense kalınlığı iyi çıkmıştı doktor temiz demişti şimdi ben daha yeni hissetmeye başladım nasıl kıyarım ya 😊
AyeGlKarabulut Gizemre1010 allaha bırak canım benim oğlum şuanda yedi yaşında bende 22 yaşındaydım bu testin sıkımtılı çıktığında şimdi tekrar hamileyim bir oğlum daha olacak tarama yaptırmadım bile ne ikili ne diğerlerni
Gizemre1010 SevinYlmaz nerde yapılıyo bu testler araştırıyorum sürekli Balıkesir’de yapan yer yok galiba ya da büyün araştırmalar özeller yapıyo mu ki
SevinYlmaz Gizemre1010 özel bi test canım 2300 lira İstanbul’da biliyorum bunu yaptırdıktan sonra Doğuma kadar hiç bir test yaptırmaya gerek kalmıyormuş geçen hafta dr tavsiye etti banada
BurcuH Gizemre1010 sınır neydi ki illa ki yanılma payı oluyor çok mu sınırdan uzak değer Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz inşallah içini ferah tut ama başka bir hastanede tahlillerini tekrar yaptır bence
Gizemre1010 BurcuH bende öyle düşünüyorum başka bi hastaneye gidicem normalde 1:270 ama benimki 1:181 yani 181 kişinin arasında bi tane bu bebekten biraz yüksek çıktı benimki
BurcuH Gizemre1010 benimde üçlü testte bazı değerler normalin üstünde çıktı ama sorun teşkil etmez dedi doktor siz yine de içinizi rahatlatın ama inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🙏
ayse29 Gizemre1010 yurtdisina gonderilen kan icin 1800 kusur odedim.ama bence baska hastanedede uclu yaptirin derim