Gizemre1010 Mirayinannesi çok doğru söylüyosun dörtlü test flnda yaptırmıyorum artık 😄 ayrıntılıya gircem sadece 😄
Mizginilhan Gizemre1010 inşallah canım. Ya üzüldüm ama.inaniyorum hiç bisi olmicak diye içimden öyle geliyor Rabbim. Tüm beyinlerimiz sağlık versin 😔😔
Gizemre1010 Mizginilhan ay inşallah ya çok teşekkür ederim benim içimde çok rahat kötü bişey olsa belki içimde bi sıkıntı olurdu ama hiçbişey yok
ayse29 Benim daha iki hatta once basima geldi.2lim temiz ultrason temiz.3lude risk cikti.amniyosentez riskli diye istemedim.baska doktora gittim tekrar 3lu test yaptirdim temiz cikti bu sefer.dahada emin olmak icin yurtdisina gonderilen kan testini yaptirdim.riskide yoktu.ve yuzde 99.99 dogruluk veriyor.sizde yaptirabilirsiniz.insallah her sey gonlunuzce olsun..
Gizemre1010 ayse29 başka bi doktora gitsem tekrar yaparlar mı ki haftası bitmedi galiba demi siz ne kadar ücret ödediniz
Rabiauza Gizemre1010 benim gorumcem yaptı pek zararı olmadı ama kendisi 15gün yattı yıprandı anliycan biraz
Dlktpl Gizemre1010 ıkılı testın nasıl cıktı pekı ambıyosntZ de bebegın kaybedılme rıskıde varmıs eger bebegı doğurma dusuncesındeysen her halukarda hıc yaptırma zaten bu testlerın guvenılırlıgı en cok %70 demıstı drum
Gizemre1010 Dlktpl ikili temiz çıktı herşeyi iyi çıkmıştı bunda neden böyle oldu bilemedim ultrasonda da çok iyi görünüyo diyolar
ayse29 Gizemre1010 yurtdisina gonderilen kan icin 1800 kusur odedim.ama bence baska hastanedede uclu yaptirin derim
Dlktpl Gizemre1010 ılgınc genelde ıkılı ıyı cıkınca uclu dortlu yapmıyolar drunla mutlaka gorus neden oylemolmus dıye
SevinYlmaz Gizemre1010 karından su aldırmaktansa genetik test yaptırsanız hem bebeğede zararı yok sadece kan veriyosunuz 1 haftada sonuç çıkıyo ikili ve üçlü test tahmini sonuç veriyor o testlerden daha güvenilir net sonuç veriyor dediğim test Amerika’ya gidiyor kan orda sonuçlanıyor size raporu geliyor
Mathilda Geçmiş olsun. İnşallah bir sorun yoktur. Arkadaşımın da ikili normal, dörtlü riskli çıktı. Amniyosentez yapıldı. Şu an sonuçları bekliyor. Doktor iki testten biri yanlıştır, bu kadar fark olamaz dedi.
Yesimmm93 Gizemre1010 üçlü test güvenli değil dörtlü daha garantı bana doktorum o yüzden üçlü yaptırtmadı bence bende bu sonucu çok ciddiye alma bebeşini her türlü kabul ediyorsanda amnıyosentez yapıp riske atma bence canım
Gizemre1010 Yesimmm93 çok haklısınız dörtlü test yapılmıyomuş zaten buradaki hastanede bende hiç yaptırmayı düşünmüyorum
Arasinannesi Gizemre1010 yaşın 21 miş daha küçük o yüzden değerlerde sorun olabilir. Bebek bazen bizim yaşımıza göre fazla hormon salgılarmış bu da sorun olarak gözükürmüş. Amniyon dan önce nifty testi yaptır.
Asrinbaby Gizemre1010 2li madem temiz çıktı neden 3lu yaptırdın ki benim arkadaşımın başına geldi aynısı çocukta hic bisey yok çok şükür seninde yoktur eminim kendini üzme boşuna. 3lu test çoğu zaman hata veriyo kendi kuzenimden biliyorum doktor o da söyledi 2li yeterli temiz çıktıysa dedi.
AyeGlKarabulut canım bak benim ilk oğlumda riskli çıktı testim ben krnımdan su aldırdım sonuç temiz geldi ama o sonucun altında yazan yazı dikkatimi çekti yüzde yüz kesin sonuç değildir bişey söyleyeceğim bebeğin ense kalınlığı ve burun kemiği görünüyorsa sıkıntı yok korkma yani heö aksi olsa bile içinde kıpırdayan bişeyi aldırabilirmisin
Gizemre1010 AyeGlKarabulut ense kalınlığı iyi çıkmıştı doktor temiz demişti şimdi ben daha yeni hissetmeye başladım nasıl kıyarım ya 😊
Eroluntombisi Gizemre1010 bence yaptirma bebegine zarari olabilir onlar bize birer armagan lutuf oldukları gibi kabul etmeliyiz tabi bu benim dusuncem
Gizemre1010 SevinYlmaz nerde yapılıyo bu testler araştırıyorum sürekli Balıkesir’de yapan yer yok galiba ya da büyün araştırmalar özeller yapıyo mu ki