Bende bugün çatı muayenesi oldum korkulacak hiç birşey yok bir dakika bile sürmedi ve öyle yok eli giriyor bilmemne abartı onlar.iki parmağıyla yapıyor öyle yazılanlar gibi ağrı acı hiç birşey yok.korkmayın ve o an kasmayın inanın 20saniyelik bişeydi