NidaTrk93 Ben de tedirgindim bu konuda. Hatta doktor randevumu beş gün kadar ertelemiştim gerildiğim için. O gün muayeneden beş on dakika önce gerçekten korkuyor musun dedim kendime. Aslında korkmuyordum, korktuğumu düşünüyordum öğrenilmiş korku 😄 Dedim ki canın yanarsa yanar dünyanın sonu mu? Git ne gerekiyorsa yap. Muayenemi Doğumhanede ebe yaptı, saniyelik bir şey olmadı baktı konuştu 3 buçuk kiloya kadar rahat doğurursun dedi, anlattı sonra bir de karnımı açıp baktı bebek tahmini ne kadar olabilir diye 😄🤷🏻♀️