Dk72 Papatya7203 28. Haftada gitmiştim daha sonra 31. Hafta da çağırdı. Şimdi 10 gün sonra kontrol üm var, sonra yine 3 haftaya çağırır muhtemelen
Dk72 Sahraze biz hiç doğum tarihi konuşmadık doktorumla. Tahmini olarak mı 14 Eylül dedi yoksa planlı sezeryan olacağı için randevu mu aldınız
Sahraze Dk72 Planlı bişey yok sadece hazır ol dedi. Sezeryana karşı doktorum, sadece bilgi için sezeryanı sordum hemen normal doğumu anlattı. :)