Yesimtzn Kizlar 31 inci haftaya girdim bebeğimin hareketleri azaldı neden acaba öncesinde çok hareketliydi sizce neden olabilir 🥺
Gmzk8995 Yesimtzn bende suan 30+2 haftalığım canım. Benimde geçen haftalara göre sanki daha kuvvetli ama dediğin gibi daha az hareketleri sanırım yerleri daraldığı için 😊
Dk72 Bende 31. Haftadayım dediğiniz gibi eskiye göre daha az ama daha kuvvetli bence. Yerleri daralıyor o yüzden olabilir birde benim bebeğim baş aşağı dönmüş onunla ilgili olabilir mi emin değilim
Dk72 Papatya7203 poposu sağ taraftaymış doktor öyle söyledi genelde orası şişiyor geriliyor hatta yamuk oluyor göbeğim. Bazen de sağ da ya da solda minik hareketler hissediyorum
Yesmckmk Benim bebeğim de 30 hafta da bas asagı döndü bu haftalarda iki üç gün çok seyrek hissettiğim oldu hatta doktora bile gittim bunun için ama normal dedi bana sonra zaten baya hareketlendi
Papatya7203 Dk72 bende daha gitmedim ya merak ediyorum canim artik daha sık cagirirlar insallah bir ay beklemek zor geliyor
Dk72 Papatya7203 bende daha sık çağırır sanıyordum ama 3 hafta çağırdı en son. Bakalım bu sefer ne kadar sürede çağıracak. İnsan görmeyince merak ediyor dimi 😍
Sahraze Bizde 31.Haftalık olduk. Sizinde dediğiniz gibi çok seyrek artık hareketleri ama çok sert oluyor 1 haftadır ☺️ Tekmeleri resmen canımı acıtıyor 😂 14 Ağustos da randevumuz, 14 eylülden sonra da doktorum doğuma hazir ol dedi. Bakalım hayırlısı 🙏
Dk72 Sahraze biz hiç doğum tarihi konuşmadık doktorumla. Tahmini olarak mı 14 Eylül dedi yoksa planlı sezeryan olacağı için randevu mu aldınız
Imfromlastnight Aynı ben:) birkaç saattir kara kara düşünüyorum sonra normaldir diyorum rahatlıyorum:) o kadar kıpırtık birşeydi ki en ufak sessizlik değişik geliyor:) dünden beri azar azar hareket ediyor. Allahtan az çok hareket var. Ama eski hali nerdeee
Papatya7203 Imfromlastnight birde bazen bende soyle oluyor bazi gunler cok hareketsiz oluyor bazi gunler kipir kipir onlarda mi bazen miskinlik yapiyor icerde bilmiyorum🐥
Dk72 Papatya7203 28. Haftada gitmiştim daha sonra 31. Hafta da çağırdı. Şimdi 10 gün sonra kontrol üm var, sonra yine 3 haftaya çağırır muhtemelen