Naz3365 Elmayanaginannesi tiksinmitim ben sonradan canım acayip istedi ondan sonra da günde iki bardak içmeye başladım
Naz3365 ozgesoy28 bende öyle sonra kokusu bile acayip yapıyodu beni nescafe hala içemem koku rahatsız ediyor ama buna engel olamıyorum
ozgesoy28 Naz3365 bende türk kahvesini asla tahammül edemiyorum ama nescafe geçen gün resmen aşerdim 🤷🏼♀️
Naz3365 Ciara93 ☺☺ zamane çocukları maşallah hep zeki bi de bana diyorlar içme çok bebek kararırmış oldu mu sende
Ciara93 Naz3365 hahah 😂 benim kızım kapkara bişi 🙈 ama bunun kahveyle değil benim ve babamızın ten rengiyle alakası var. Pek umursama öyle şeyleri 🙂
Naz3365 Kadze geçmiş olsun canım evet az miktarda iyi olur en azından korku olmaz rahatlıkla içeriçerz
Deletedmom35 Naz3365 günde 1 tane içilebilir 😊 ben içiyorum ohhh mis 1 taneden zarar olsa dr onuda içmeyin der
Naz3365 YagmurAnnesi ☺☺ kolayı içmemeye çalış canım bebek olduktan sonra gaz sıkıntısı oluyomuş huzursuz geceler olmasın ...
belizdoruk Naz3365 valla canIm günde 1 fincan Türk kahvesi içerim bir tane de şekersiz nescafe içmeden duramam
Almira89 Naz3365 Doktorum bana gunde bir hatta iki gunde bir ic dedi. Cay ve kahvede kafein oldugundan fazlasinin bebek icin zararli olabilecegini soyledi.