Ben günde en az 2 kahve içiyordum.
Hamileligimin ilk 3 ayinda haftada 1 defa içiyordum.
3 aydan sonrada hemen hemen gunluk 1 tane içiyorum. İçmedigim zamanlarda oluyor tabi.
Eşimin akrabalarindan bir hemsire kahve cok icme erken doguma sebep olur dedi. Ne kadar dogru bilmiyorum tabiiki. Ben kahvesiz yapamayan bir insanken artik haftada 4-5 defa iciyorum.
Bazen de ay da bir bardak kola iciyorum dayanamiyorum. 🙈