Bende hamileyim 9+2 Sefaköy medipole gittim hiç memnun kalmadım çok da pahalı gereksiz ilgisizler ablamda ilk çocuğunu devlette doğurdu suni sancı vere vere doğurtular ikinci çocuğunu özelde doğurdu ablam korkunca sezeryana alın dıyorlar hemen almışlar özelde gereksiz yere sezeryan doğurdu ilk çocuğunda çok acı cektı doktor sezeryan yapıcak bir durum yok normal doğurucaksın dedi bende şuan Başakşehir şehir hastanesine gidiyor tavsiye ederim doktorları Efsane özelden çok daha iyi