2ErkekAnnesiiiii Kızlar merhaba devlet hastanesinimi yoksa özel hastaneyimi terdih ediyorsunuz dogum için ben devlete gidiyorum 24 haftalıgım doktor detaylı ultrasona gitmediğim için içime süphe düşürdü cocugumun sol ayagının sıkıntılı oldugunu Söyleyerek detaylı ultrasona zorladı beni resmen
Selin17 2ErkekAnnesiiiii ben özele gidiyorum.. doktorlar şiddetle tavsiye ediyor zaten detaylı ultrasonu zorlamak değil canım o, neden yaptırmıyorsun ?
Arzuoguz 2ErkekAnnesiiiii bak devlet asla risk almaz helede büyük bi hastane ise bu tarz konularda devlete gitmen daha iyi
Tugce1803 2ErkekAnnesiiiii Zorlaması güzel birşey neden ihmal ediyorsunuz detaylı ultrason çok önemli. Ben özele gidiyorum
2ErkekAnnesiiiii Selin17 2li 3 lü tarama yaptırdım canım özelde özeldeki doktor detaylı incelediğinde cocukda bi problem olmadıgını ayına göre kol ve bacaklarının saglıklı oldugunu filan söyledi bide baya pahalı burdaki hastanelerde o yüzden yaptırmakda istemedim acıkcası biraz
Selin17 2ErkekAnnesiiiii ama canım detaylı da sadece kol ve bacak bakılmıyor.. beyin yapısı, böbrekler, kalp, göz küreleri, omurga , parmak sayısı, kaslar aklına gelebilecek herşey.. devlette de yapıyorlar detaylı bence devlette de olsa yaptır derim ben
smyyezeyrek47 Arzuoguz ben gittim devlete ilk kizimda asla dogru tani koyamiyorlar ilk basta cihazlari yetersiz kanuni sultan suleyman egitim ve arastirma hastanesine gittim ama beni orasi ozele gonderdi cunku bebegimin hic biseyini goremedi ve neler dedi eli yapisik kafasina iste karni buyuk kafasi kucuk haraket etmiyodu hic skismis fln neler dedi gittim sonra ozele herdeyi bir bir cikti meger bebegi esi besleyemiyormus plesentada kaliyormus yediklerim oyuzden bebek haraket edemiyormus suyuda gitmiyormmus erken dogum oldu yatirdilar ztn o detaylidan snra allahima dukur suan iyi ama bole seyde kesinlikle ozel 2 yil once 550tl vermistim hemde durumumda kotu oldugu halde ozele gidin en iyisi
Hll34 2ErkekAnnesiiiii yani her yer bir değildir ama kendi başıma geldi doktorum resmen açık açık bayramda ben yokum izinliyim yıllıj iznimle bayram tatilimi birleştiricem 38.hafta ya girdiğinde sezaryanla alalım dedi bunu da en sonki kontrolumde belimde fıtık var diyince söyledi bahanesi olmuş oldu yani benim fıtıgım kabul etmedim şimdi 36.haftadan beri devlete gidiyorum bugün 38+4 olduk devletteki doktorum belinde iki üç fıtığı olanlar bile normal doğum yapabiliyor yapamamak için fıtık ameliyatlısı olman lazım ameliyat varsa sıkıntı olur normal doğumda dedi ilk önce biz normali deniyoruz her zaman dedi anne ve bebekte bir sorun olmadıgı müddetçe ve bebekler anne karnında ne kadar gününü tamamlarsa gelişimleri o kadar iyi oluyor sonucta özeldeki doktorların bu sezaryan aşkını anlamıyorum bi türlü resmen para için hem bebeği erken alıyorlar hem sorunu olmayan anneleri sezaryana itiyolar
2ErkekAnnesiiiii Tugce1803 aslında evet güzel bişey ama beni endişeye düşürerek bunu söylemesi biraz sıkıntılandırdı
Tugce1803 2ErkekAnnesiiiii Evet güzellikle anlatabilirdi ama yaptırın diye öyle söylemiş olabilir🤷🏻♀️
Havvamurat 2ErkekAnnesiiiii özele gidiyorum ilk çocuğumu da özel de normal doğum yaptım. Ankara’da zaten çoğu devlet doğumda koru davranıyormus
Sevval_nur 2ErkekAnnesiiiii ben 21 haftalık hamileyim devlete gittim hep ikili test sonucuna da baktı bir sorun yok dedi detaylı ultrason fln da bişey demedi herşeyi normal dedi bence önemli olan doktor
2ErkekAnnesiiiii Sevval_nur benimde öyle testleri özelde yaptırdım hep bişey yok dedi devletteki doktor değişince baska doktora gittm bana böyle bişey dedi
Misssimsek 2ErkekAnnesiiiii devlete gidiyordum kontrollerde doğumum da orda olacaktı. Ama gece acil gittiğim için doktorumda gelemeyecegini söyleyince doğumum özelde oldu. Kontrollerde devletten memnundum. Doğumda da özelden memnun kaldım. 21 gün önce sezeryanla doğum yaptim
2ErkekAnnesiiiii Misssimsek devlette bide böyle bişey varmıs kendi doktorun senin dogumuna gelmiyormus ogün acilde kim varsa artık
Misssimsek 2ErkekAnnesiiiii evet. Aslında doktorum gelirim demisti ama sansima o gün şehir disindaymis. O yüzden bizde diğer doktorlara guvenemedik özele gittik