minikcasper Bir_zerre benim ilk haftalarda bulantım çok olmuştu da şimdi arada yokluyo kilo alınıyo da çok almadan bu dönemi bitirmek istiyorum bakalım 😃
Bir_zerre minikcasper 24 ün içindeyim ben, 3 kilo almışım ama bundan sonra almaya başlarsın dediler. Bende çok abartmadan almak istiyorum dikkat etmeye çalışacagim insallah sağlıklı olan o gibi geliyor :))
minikcasper Bir_zerre evet ansızın anlamadan geliyomuş kilolar 😄 inşallah doğuma kadar çok kilo almadan tamamlarız doğuma yuvarlanarak gitmek istemiyorum 😄😄
rabiass minikcasper bnm göbüş 2.aydan beri var gitgide daha da büyüyor ve 14+3 haftaligiz daha 🤭 Gaz, şişlik vs de yok karnım büyüyor ve çok mutlu oluyorum 🤭🌺
minikcasper Bir_zerre ben hedef koymadım da ne kadar az kilo ile tamamlarsam o kadar iyi😄 hedefi geçmezsiniz inşallah 😄