Ecemnurcuk Merhabalar 18 haftalık hamileyim epilasyona gidiyordum bitmeden hamile oldum 🥺 vajinal bölgeyi nasıl almam lazım kendim ağda yapamıyorum jilet sivilce çıkartıyor siz neler yapıyorsunuz
Sevendays Ecemnurcuk eger doktorun izin veriorsa agdaya git cnm bn ole yaptim hele son aylarda hicbise goremiosun o kdr iyi oluyor ki hem allah korusun bise olsa bile en azindan temizim diosun aklin bide orda olmuo
Gbbc Ecemnurcuk Ayy bende azönce yaptım rahatladım 16+1 benimde tabii son aylarda artık kuaföre giderim kendim yapamam o zaman
Atlass Ecemnurcuk 38 hafta oldum hala agdaya giderim canım zaten o yaptırdıgını baya bi süre yapmıcaksın en az 2 yıl bebek emcek ya ondan
Rabiakodal Ecemnurcuk lazere gittiysen kaç seans gittiğine bağlı canım uzun süre gittiysen 7-8 seans ağda yapma demişti bana uzman jiletle al demişti
KubosM Zeyyno_ Canım benim gittiğim merkez öyle demişti. 6 aylık olana kadar yapmıyoruz. Hem hormonlardan dolayı hemde özellikle koltuk altında süt bezlerine zararı olmasın diye demisti. Benim kendi doktorumda dedi :)
34_21_23 Eldivenle al 😀4 sene lazere gittim genital bölgesi bitmedi bende artık evde eldivenle alıyorum
Rabiakodal 34_21_23 🤭 ben 12 seans gittim bacağımda hiç kalmadı koltuk altı ve genital bölge de de tek tük çıkıyor kıl kökü ile alakalı galıba 4 yıl çok uzun bir süre
KubosM Happybabyyy Canım benim gittiğim lazer merkezi ve arkadaşlarımın gittiği merkezler bebek emerken yapmıyoruz. Özellikle koltuk altına dendi sebebide sut bezlerini etkilemesin diye. Ben bana iletileni söylüyorum. Her merkezin aynı olmayabilir
Zeyyno_ KubosM Bacak ve kol için gidilebilir o zaman ben tüm vücut gidiodm çünkü neyse olmadı sorarız ya 😊