Ayse0707 amin inşallah. Özel hastane de kontrollerime gidiyordum. Yoğun kanama olduğunda ve iki gün sonra nişan geldiğinde takipte tutalım iğne verelim ama doğum 2 gün sonra da olabilir 2 hafta sonra da dediler. Bizde eve gitmeyi tercih ettik. İlk hafta evde hep yattım. Kontrole gidince ilerleme olmamış güzel bakmışsın kendine ama yine aynı şekilde iki gün içinde de iki hafta içinde de olabilir dediler. Yine eve gittim bu sefer ufak tefek ev işleri yaptım. Bi tencere yemek yapıp uzandım, wc gittiğimde şöyle bi lavabosunu ovalayıp uzandım gibi.. üçüncü hafta da aynı şekilde duruyor denilince artık kalktım Allah ne verdiyse işlere koyuldum 😅 şimdi her gün arayıp soruyorlar geldi mi gelecek mi ne zaman gelecek diye.. Yok ben vazgeçtim doğurmicam diyorum 😅🙈