Beni kendi annem babam nereye istiyorsam götürdü. Çarşıya gittik ordan ebebek babymall falan dolaştık kıyafetlerini öyle tamamladım onlarda şu güzelmiş dedi ama allah razı olsun kendim alıyor gibiydim kaynanam da ben de alcam demişti biz aileler alcak diye kıyafete hiç önem vermedik 3 4 parça almış ama işime yaramadı bigün çıkmıştık bişi alabilirim dedi bi alt üst aldı bide hastane çıkışı aldı eltime de almış. Ama şöyle bişi var ailem varını yoğunu koydu kaynanam zoraki maddi durumu çok iyi olmasına rağmen böyle aldı. Kayınpederim eltimin oğluna çok düşkün en iyi ateş ölçeri almış bize de alır diye bekledik almayın dedi kaynanam dedesi alır dedi almadı.