Mercimeginannesi123 ben de içiyordum evlendikten sonrs daha da çoğaldı evde tek bütün gün. 23. Haftama kadar da günde 2 tane içiyordum. Ne olduysa o zaman oldu, bebekle alakalı sandığım ama allaha şükür olmayan bie problem yaşadım o gün bugündür o korkuyla ağzıma sürmedim. Bir an da kestim attım başka türlü olmazdı, her şerde bir hayır vardır . Kendine sağlam motivasyon bul ve bir an da kes at. Asla öyle günde 2,3 dal içmekle bitmiyor çünkü