Cansel2524 Suna11 sunacım hemen bırakmalısın ya da yavaş yavaş minimuma indirmelisin çünkü doğurganlığı tehtit ediyor
Cansel2524 yaseminyasemin inandıktan sonra yapılmayacak bir şey değil içeride bize tutunan bir can var
ikizannesi172011 Mercimeginannesi123 yaparsın canım inanıyorum biz kadınlar istedikten sonra herseyin üstesinden geliriz, 😊
Mercimeginannesi123 ikizannesi172011 güç verdin tesekkür ederim ☺️ rabbim saglıkla evladımızı kucagımıza almamızı nasip etsin inşallah 💕
ballilokum Mercimeginannesi123 canım kızlar 💕 ben de 10 yıldır kullanıyorum. Günde 3e düşürdüm önce. Ama bazen ucunu kaçırdım. Vicdan azabı da çeksem bırakamadım. Allen care ile bıraktım sonunda 🧚🏻♀️ Bi deneyim derim
ballilokum Mercimeginannesi123 bu video canım. Eline sigara paketini al otur izle 1 saat bunu. Eşim de benle birlikte bıraktı bu videoyla. Ama kendini vererek, yanında kimse yokken sakin sakin bölünmeden izle
Feyzaaa1 Mercimeginannesi123 ben içiyordum sonradan bulantılarım başladı tiksindim sende olmadı mı bulantı?
Mercimeginannesi123 Feyzaaa1 aklına gelebilecek herseyden koku alıyorum tiksiniyorum ama birtek sigaradan tiksinmedim 🙄
Busraer Mercimeginannesi123 ben hamileliktede ictim hatta hastalıga yakalandim gebelik alerjisi.kurdesen döküyordum her gece kasnmaktan uyuyamyordum her kasındıgımda strese girip sigara yakyordum allahıma sükur bebegim iyi
yaseminyasemin Busraer keşke bırakabilsek en iyisi en güzeli ama benmde 15 yaşında oğlum var ondada içiyodum malesef çok şükür onda bi sorun yaşamadım inşallah bundada yaşamam 😏
Superisiiiii yaseminyasemin beş parmağın beşi bir değil 15 yılla şuanın arasında dağlar kadar fark var
Neslihankk Mercimeginannesi123 iciyodum sıcaklardan dolayı çok çok çarpıntım oluyodu jet hızıyla 1 günde biraktim 1 ay oldu Elhamdülillah sürmedim agzima
Superisiiiii Dr erhankaraalp öne çıkanlarında sigaranın zararları hakkında yazısı var sigara içmeyi geçtim sigara dumanında durmak bile çocuğa zarar veriyor
Superisiiiii yaseminyasemin ben ilk başlarda 1 tane içiyodum sonra bi bebek solunumdan ölmüş ogünden beri içmedim sigara napiyim bu kadar acıyı çektiğime değermi hem üzülücem sebebi sigara olması benide öldürür