Gamzearal Biz de 36. Haftadayiz. Kafa ölçümü 3 hafta onden gidiyor. Herhangi bi hastaliga sebep degil, sadece normal dogumu zorlastirir sezeryana doner dedi. Onu disinda hicbir problem yok genetikten kaynakliymis. Hic sikmayin caninizi saglikla gelsinler🙏
Busraasari Gamzearal benim de 36 haftayken 3 hafta öndeydi ama şimdi 38+4te 4 hafta önde çıktı. Yani doğum şeklini etkiliyor kafa ölçümü maalesef ama önemli olan bebeklerimizin sağlığı yeter ki sağlıkla kavuşalım. Benim doktorum da genetik olduğunu korkmamam gerektiğini söylemişti
Busraasari Tugce_S inşallah 🙏🏼 Bizimki de 4 hafta önde yani umarım sadece doğum şeklini etkiler çünkü önemli olan bebeklerimizin sağlığı 🙏🏼
Busraasari molsalkim bende hiç açıklık yoktu ve bebeğin kafası kanala tam oturmamıştı geçen hafta, ayrıca çatı muayenemde de çok iyi bi çatıya sahip olmadığımı söylediği için doğumu normal bi şekilde başlatamadık. Zaten artık kafası 42 haftayı Geçtiği için hiç normal doğum şansım kalmadı
Mekamu Busraasari benim de 35.haftalarda 4 hafta büyüktü sonra 3 oldu 40.haftada 42 haftalıktı. Belki de vakit ilerledikçe normale döner.
thaliasmom Busraasari bana da kafası büyük bebek iri normal doğum için 2 hafta sonra kemik kontrolü yani çatı muayenesi yapalım dedi. Normal doğurman zor daha 1 ay var bebek iri gidiyor dedi. Devletle özel birlikte devam kontrollere ddevlettesoracağım bakalım.iri mi bebek
Bsrlmnemr Busraasari doktorum bana da genetik olabilir dedi anne ve baba kafa yapısı ile alakalı olabilir birde ultrason aletleri her zaman doğrusu göstermez falan demişti. Hepimizin bebekleri sağlıklı gelsin inşallah 🌸
Tugcegn Busraasari bana da kafası bir iki hafta ileride demişti iki kez doktorum 34 haftalıkken 36 falan demişti bende stres yaptım senin gibi bana normal zor olabilir vs demişti dün devletten muayene oldum kafası normal dedi şuan için sorun yok çatın da normal falan dedi benek 4000 geçer ise sezeryan olma ihtimalin olabilir dedi ams belli de olmaz dedi