Merhaba arkadaşlar, 38+4 haftalık gebeyim bugünkü muayenede bebeğin kafası 42+6 hafta çıktı. Normal doğum şansımın olmadığını söyledi ve sezeryan için gün verdi. Doğum şeklinin sezeryan olmasına çok takılmadım ama bebeğin kafasının bu kadar önde olması kafama çok takıldı. Genetik olabiliceğini söyledi doktorum ama yine de içim rahat etmedi. Böyle bir şey yaşayan veya şahit olan var mı? Yani bebeğin kafası doğunca çok mu büyük olacak ya da kafada herhangi bir problem olur mu sizce bu büyüklükten dolayı