sinber Gd1992 ben de bu sabah oldum bayram sonrası izine çıkacakları için bgn çağırdılar 21+0 ım 31-08 de ikinci dozu olcam inşallah
Gd1992 Kızlar aşıyı vuruldum arkasından 1 saat sonra bayram temızlıgıne giriştim çalısam bayan olunca ancak bıtırebildım ınsallah akşam acısı cıkmaz 😊