Gd1992 Kızlar günaydın bugun tetanoz aşısı vurulcam 20+4 haftalık hamileyim . Sizler vuruldunuz mu nezaman vuruldunuz . Saglık ocagı aradı bayramdan sonraya bırakmayalım dedi .
suhedaaa papatya05 bende ilkini 26.haftada vurulmuştum artık ikinci doz ne zaman bilemiyorum umarım geç oldu diye bir sıkıntı yaşamayız 🙄
Merveee07 Gd1992 21 de çağırdilar bnri canım coronadsn dolayı doktorum gitme dedi 25 de yaptılar ilk dozu ondada çok yan etki yaşadım on gün kolumda şiddetli ağrı oldu dedi oldum diğer dozlarida doktoruma danıştım yaptirmadim