Masal20201995 ben pazartesi yaptırmıştım, cumaya kadar ağrı yavaş yavaş yukarı çıktı. Uykudan ağlayarak uyanıyordum, bide sola yatıyorum diye sağ koluma yaptırdım yemeğimi eşim yedrdi duşumu eşim aldırdı 🤣 ya böyle bi perişanlık olamaz , o kdar korkuyorum ki 2. Dozdan napcam diye