Hamileanne Benim de aynı belirtiler ve grip oldugumu düşünerek ten 3 temmuz da test verdim maalesef ki pozitif çıktım. 12 temmuzdan bu yana negatifim ama sorunlarını hala taşıyorum maalesef 20+3 günlük hamileyim öksürük yüzünden düşük tehlikesi atlattım eğer pozitif çıkarsan korkma bebeğe bişey olmuyor plesantadan geçen bı vaka görmedim dedi doktorum hep arayıp rahatlattı beni. Umarım negatif çıkar ama . Bol bol yemene ve su icmeye özen göster ben öyle atlattım.