Seymaa_ ben de zorunlu sezeryan oldum yaklaşık 3 hafta önce, spinal anestezi dedi doktorum çok da iyi oldu dediginiz gibi doğduğu an bebeğini görmek çok ayrı bir duygu bence 🤗 normalde fazla ayakta kalınca falan bel ağrım tutuyor yıllardır, fakat sezeryandan sonra hiç öyle bir bel ağrısı yaşamadım, baş ağrısı bile yaşamadım