Artık genel tercih edilmiyor direk bebeğe geçiyor anestezi diye doktorlar istemiyor. Spinal rahat bir doğum yöntemi bence hem doktor açısından hem anne açısından. Hemen yürürseniz hiç bir ağrınız kalmaz ama yürümez yatarsanız o ağrılar kalıyormuş. Doktorlar devamlı yürüyerek iyileşmenizi istiyorlar spinalden sonra. Korkmayın bence bende spinal olacağım ☺️