Ebru-isil Serdarefem hiç korkma canım yorumda da yazdığım gibi ben de korkuyordum ama insana bi güç geliyor.Dene normal doğumu zaten aksilik olursa (Allah korusun) diğer yöntemi denersin.Umarım herşey güzel olur senin için
rabiabzdmr Esrakhraman aynen öyle doktorunuzu ebenizi dinleyin ben mesela ıkınamamıştım sancı yüzünden çok kötüydüm bir ara başım falan döndü gözüm karardı ebe geldi üstten bir bastırdı hop çıktı bizim zilli illaki bir yöntemleri var yani 😃👌
Ebru-isil Enguzelhediym yok canım ama hamilelikten önce nasılsam öyleydim hiç sakınmadım hamileyim dur eğilmeyim vb. demedim :) hatta bi gün öncesinde Ailemin temizlik yapmasına yardım ettim.Bana sen elleme doğumu başlatacaksın dediler ben durmadım ertesi sabah doğurdum :)
Tubau Esrakhraman vajinada batma hisleri enfeksiyon belirtisidir canım. Bol su iç ve çamaşırını sık değiştir. Dua et kolaylıkla doğurursun korkma 🐥
Enguzelhediym Ebru-isil hadi ya ne güzel 🙈 ben çok hareketsiz geçirdim gebeliğimi şimdi 37+5iz 3 gün öncede nişan’ım geldi 1 cm açıklık var acaba bu kadar hareketsiz kalmanın bana zararı ne olur onu merak ediyorum o yüzden sordum 😊
Esrakhraman Ebru-isil bende doguracak miyim acaba 😂😂😂 son haftalarda kendimize sorulan sık soru bu bence😂
Esrakhraman Enguzelhediym yo valla acilman olmus 1de olsa ne guzel insanlar squat yuruyus herseyi yapmalarina ragmen acamiyo bu aciklik mevzusu bence cok hareketle ilgili degil bende cok yuruyus falan uaptim pilates milates hurmada yiyorum kac gundur yok bisey😂
Enguzelhediym Esrakhraman ay umut oldun şuan bana 🙈😄 bende şimdi pilates yapmaya çalıştım ama çatı kemiğim fena agriyo herhalde doktor 4 gün önce catı muayenesi yaptıktan sonra oldu . Hurma yemeye korkuyordum ben daha 37nin içindeyiz diye başlamalı mıyım sence
Enguzelhediym Esrakhraman diyosun 🙈 37+3 de tam 3 kg geldi bebiş bende küçük daha bekler inşallah diye düşündüğümden tetikleyen birşey yapmak istemiyorum