Ben çok nanemolla bir insanım çok narinim kırılgan en ufak şeyde canı acıyan… Ben ki suni sancılı normal doğum yaptıysam herkes yapabilir tabi ben o sıra ölüyorum falan zannettim ama oralara hiç girmeyelim sonuçta ölmüyoruz Allah veriyor gücü kuvveti. Her duyan şaşırıyordu ben sezeryan oldum kız sen nasıl normal yaptın diyorlardı 😂 herkesin bünyesi farklı her doğum şeklinde hiç düşünmeyin oluruna bırakın doktor zaten illaki çıkartıyor çocuğu ordan😊