Saviorangel yorumcuanneniz Hakkımızda hayırlısı olsun.Aslında korkutuluyoruz ister istemez bilinçaltımıza yerleşiyor anlatılanlar.Birazda hormanlardan dolayı tabi.Cesaretimiz var ama dedim ya değişik duygular😊hepimize sağlıklı doğumlar olsun inşlh🙏🏼
Berilyldzz Saviorangel kuzumm herkesin doğumu bir olcak diye bir şey yok normal doğum yaptığı içün ıkınmak zaten zorunda 😊 yani ağrısı olduğunundan değil🥰